2020. május 28., csütörtök

2020.05.28. csütörtök 1.a Ének

Ismétlés, rendszerezés, gyakorlás
CSÜTÖRTÖK, 2020. MÁJUS 28.

Matematika
Mf:
       72.-73.oldal feladatai
       74.oldal/2. feladat ( Csak erről a feladatról szeretnék egy képet)


Olvasás:
A CSALÁD
Ok: 64. oldal Mesélj rólam című vers olvasása!
Mf: 35.oldal 1. feladat

Környezetismeret:
Mf: 50-51. oldal feladatai

Év végi felmérés
Mf: 52-53. oldal
( Ezt a két oldalt kérném lefotózni és elküldeni nekem a privát oldalamra!)
Határidő: 2020. május 29, (péntek 16:00)

Testnevelés:
Labdaséta.
Vegyél elő egy kislabdát , vagy üveggolyót, vagy kinder tojást,és egy kanalat!
Készíts egy akadálypályát!
Rakd bele a labdát a kanálba , majd teljesítsd az adott útvonalat úgy, hogy a labda ne essen ki a kanálból.


PÉNTEK, 2020.MÁJUS 29.
Matematika:

ÉV VÉGI FELMÉRÉS
Csak a  feladatok sorszámát. a megoldásokat írják le a gyerekek!
Füzetbe írjátok : év végi felmérés
2.feladatnál a halmazok neve például lehet: páros- páratlan, egyjegyű-kétjegyű, O<10, 10<O,

3. feladatnál a műveletek felé írjátok oda az eredményt:    15
                                                                                           9 + 6
Határidő: 2020. május 31.
 (vasárnap 16:00)

Írás:
Szépen, helyesen!
46.- 47.oldal feladatai



2020. május 27., szerda

2020.05.27. szerda 1.b ének

Ismétlés, rendszerezés, gyakorlás
SZERDA, 2020. MÁJUS 27.

Matematika:
Tk: 106.oldal/ 1,2 feladatok
       107.oldal/3. feladat
       108.oldal/1.2.3. feladatok 
       109. oldal/ 1.2.3. feladatok
( A 108.-109. oldalról kérnék egy fotót) 

Olvasás

Ok:62. oldal
Boriska fája.
Mf: 34.oldal/ 35. 36.feladatok

Írás.
Nagybetűs írásfüzetem
23.-24.-25.oldal feladatai

ÉV VÉGI FELMÉRÉS
SZÉPEN, HELYESEN!
86.-87. oldal
2.feladatnál vannak  olyan nagybetűk, amiket még nem tanultunk ,de szerintem formájáról fogják  tudni a gyerekek! A hívóképeken ,mikor tanultuk a betűket mindig mutattam milyen lesz a nagy nyomtatott párja!

4. feladatot nem kell megcsinálni ,azt nem pontozom.

10.Tollbamondás
      Ezeket a szavakat kérném lediktálni!
     tea,szőlő, osztály, szünidő,napernyő, papagáj, szappantartó

(Erről kérnék egy fotót a privát oldalamra!)
Határidő: 2020. május 29. 16:00











tudni a gyerekek!
 

2020. 05. 27 Szerda Angol nyelv

Kedves Gyerekek!

A munkafüzet 52. oldalán oldjátok meg a feladatot. (Rajzoljátok le a kedvenc állatotokat!)
A munkafüzet 54. oldalán kössétek az állatokat a megfelelő helyre. (Hol élnek az állatok?)
A képeket színezzétek ki!
Az eddig tanult dalok ismétlése, gyakorlása!

2020. május 26., kedd

KEDD, 2020.MÁJUS 26.

Matematika: 
Tk. 100.oldal/1 feladat
       101. oldal/ 3. feladat
Mf: 68.oldal / 1,2, feladat
       69. oldal/ 1 feladat


Olvasás:
 Tanév végi teljesítménymérés
  ( szövegértés)
Füzetbe írják fel a gyerekek: Tanév végi felmérés
Csak a feladatok sorszámát és a válaszokat kell leírni!
Határidő: 2020. május 29. ( péntek 16:00)
A fotókat a privát oldalamra kérném elküldeni!




Írás:
Szépen, helyesen !
44. oldal- 45. oldal feladatai

Rajz:
Válasz ki egy félbevágott képet ragaszd fel egy rajzlapra , és rajzold meg a másik felét!

(Erről szeretnék kérni egy fotót!)





2020. május 25., hétfő

2020.05.25. hétfő 1.a és 1.b Ének

Új dal: Itt a köcsög
HÉTFŐ, 2020.MÁJUS 25.

Matematika.
Tk: 98.-99. oldal feladatai
Mf: 67. oldal feladatai

Füzetbe:
Tk: 101/4 feladat
Írjátok le a műveleteket,az eredményeket írjátok át színes ceruzával!
Címnek írjátok :Gyakorlás
( Csak a füzetképről kérnék egy fotót!)

Olvasás:
Ok: 58.-59.oldal
A ló-jó barát című szöveg olvasása.

Mf: 32.-33. oldal feladatai.

Írás:
Nagybetűs írásfüzet: 20.-21.-22. oldal feladatai.

Füzetbe:
Másold le az olvasókönyv 88.oldalán található verset!
Címnek írd fel:
                                  másolás
                                nyári rajz
                                 (részlet)
A nagybetűket amit még nem tanultunk írd kisbetűvel és írd át színes ceruzával! Készíts hozzá rajzot!
Szépen pontosan másolj, tartsd be a versformát!
Egy sorba annyit írj amennyi a versben is van! Osztályozni fogom!
Határidő :2020. május 29.( péntek 16:00)
(Erről kérnék egy fotót!)

Hf:
Szépen helyesen!
68.oldal / 2, 4, feladat
(Annyi szótagra lehet bontani a szavakat, ahány magánhangzó van benne! A magánhangzó, önmagában is állhat! Pl:  autóbusz, a-u-tó-busz
( Erről a két feladatról szeretnék egy fotót kérni!)

Technika: 
Közlekedés
Rajzold le a településeden megtalálható közlekedési táblákat!
Kérdezd meg szüleidet mit jelentenek a táblák és kikre vonatkoznak!











Heti tananyag 1.b osztály 2020.05.25.-2020.05.05.29.


HETI  TANANYAG  1.b osztály, 2020.05.25.-2020.05.29.



Az év végi olvasás felmérő lapokat, és a matematika felmérő lapokat kérném 
május 29-ig oldjátok meg, kérem küldjetek róla fotókat. Akiknek erre nincs lehetősége, akkor kérem hozzátok el nekem!  Köszönöm az együttműködést.
NAGYON FONTOS! A gyerekeket értékelnem kell. 
Köszönöm a segítségeteket! Mindenkinek sikeres munkát kívánok!



2020.05.25. HÉTFŐ

MATEMATIKA:

 A húsz mennyiségi, alaki felismerése, helye a számegyenesen.

A húsz szomszédjai, tulajdonságai, relációk.

Matematika tankönyv II. kötet 96-97. oldal feladatainak megoldása.

Matematika munkafüzet II. kötet 66-67. oldalának feladatmegoldása.

TAT: Űrtartalom meghatározása, folyadék mérése. A liter megismerése.

Matematika differenciált feladatlapok 64. oldala




MAGYAR/OLVASÁS/


Szidnainé Csete Ágnes nyomán: A róka

Első olvasókönyvem 50. oldalán találod a szöveget.

A róka jellemző tulajdonságai. 50. oldal 3. feladat megoldása.

A füzetbe másold le a róka tulajdonságait! Erről kérnék fotót.

A gyengébben olvasó tanulók az Én ábécém 110-111. oldaláig gyakorolják az olvasást.

TAT: Új betű megismerése: gy; Szósor, mondatok olvasása.

Játékház Képes olvasókönyv 111. oldala





TESTNEVELÉS


CÉLBADOBÓS  JÁTÉK.

Leüthetünk labdákkal konzervdobozokat, sörös flakonokat, célozhatunk zoknival, kis labdával.

Számold meg, hány dobással tudtad az összes dobozt ledobni. Erről küldjél fotót!



MAGYAR /ÍRÁS/

SZÉPEN, HELYESEN! írásmunkafüzet 50-51. oldalainak feladatmegoldása.

Az E-É  nagybetűk írása, kapcsolása. Dolgozz pontosan!

TAT: Írott kisbetű alakítása: gy

Játékház – Betűtanítás 65. oldala. Írjátok le a szavakat a füzetbe!



TECHNIKA

 Színes szélforgó készítése.

 Az általad elkészített munkáról kérnék egy fotót!





2020.05.26. Kedd

MATEMATIKA

Számolás a 20-as számkörben. Szöveges feladatok megoldása.

Számolási rutin fejlesztése.

Matematika tankönyv II. kötet 98-99. oldal feladatmegoldásai.

Matematika munkafüzet II. kötet 68-69. oldal feladatmegoldásai.

TAT: Számolás 10-es számkörben. Mit mivel mérünk?

Matematika differenciált feladatlapok 61. oldala /Erről kérnék fotót!/



MAGYAR /OLVASÁS/

Első olvasókönyvem 52. oldalának olvasása.

Mosonyi Aliz: Az őz és Zelk Zoltán: Hova futsz te kicsi őz? című vers olvasása.

A lassabban olvasó gyerekek az Én ábécém 112-113. oldaláig gyakorolják az olvasást.

TAT: A gy betű gyakorlása. Betűsor, szósor, mondatok olvasása.

Képes olvasókönyv 112. oldala




MAGYAR /ÍRÁS/

SZÉPEN, HELYESEN! írásmunkafüzet 52-53. oldal feladatainak megoldása.

Az I- Í- K nagybetűk írása, kapcsolása. Dolgozz pontosan!

TAT: Az írott kis betűs szavak írásának gyakorlása. A gy betűs szavak írása a füzetbe.

Játékház – Betűtanítás 66. oldala. /Erről kérnék fotót!/



TESTNEVELÉS

Sportolj a szabadban!

Fussál 3 kört ritmus – és irányváltoztatással. Figyelj a légzésre!

Magas térdemeléssel futás 3 kör

Magas sarokemeléssel futás 3 kör

Oldalazó futás 3 kör

Futás malomkörzéssel 3 kör

Indiánszökdelés 3 kör



RAJZ

Tavasztündér rajzolása, festése.

Használd a fantáziádat! Most is küldök mintát. A mintától el lehet térni.

 Az általatok elkészített munkáról kérnék fotót!/ Határidő: 2020.05.28. /Csütörtök/



2020.05.27.   SZERDA

ERKÖLCSTAN   1.a,b osztály

Mások, máshol. Az egyéni különbözőségek körülményekben, szokásban, ízlésben.

RAJZOS FELADAT: ajándék tervezése távol, más körülmények között élő gyerekeknek.

Használd a fantáziádat! Az általam küldött mintától el lehet térni.

Az általatok elkészített ajándékról kérnék fotót!








MATEMATIKA


Differenciált egyéni képességfejlesztés.

A 20-as számkörben szerzett ismeretek megszilárdítása, elmélyítése.

Matematika tankönyv II. kötet 100-102. oldalának feladatmegoldása.

Ki(s)számoló 55. oldala. Műveletek gyakorlása 20-ig.

TAT: Hosszúságméréssel kapcsolatos feladatok.

Matematika differenciált feladatlapok 62. oldala.        





TESTNEVELÉS

 UGRÓISKOLA

Rajzolj a földre három kockát egymás után, melybe belefér mindkét lábad.

Rajzolj utána kettőt, majd egyet és újra kettőt.

Fogj egy kisebb kavicsot. Ezt a kavicsot először dobd az első négyzetbe, majd féllábbal ugorj utána.

 Vedd fel a követ úgy, hogy a másik lábad ne érjen le a földre.

Majd a második négyzetbe dobod a kavicsot, ugorj utána fél lábon.

És így tovább. A kettős négyzetbe mindkét terpesztett lábbal egyszerre kell ugrani,

az utolsó előtti négyzetet viszont ki kell hagyni. Ha a végére értél, ugrásból meg kell fordulnod,

és kavics nélkül visszafelé is végig kell ugrálni a mezőket.

Ha nem a megfelelő négyzetbe sikerült dobni a követ vagy ugrás közben a lábad leért, vagy a vonalra

 léptél, vagy az utolsó előtti négyzetet bármilyen módon megsérted, elölről kell kezdeni, vagy a

 következő gyermek folytatja a játékot. A tiltott mező neve pokol.

A játékot nehezíteni lehet, ha az első sikeres teljesítés után keresztbe tett lábbal vagy guggolva

kell végig ugrálni a pályát.

Jó játékot kívánok! Az elkészítéshez küldök mintát. Küldjél fotót vagy videót a játékról!



2020.05.28.  CSÜTÖRTÖK

TESTNEVELÉS

 Sportolj a szabadban!

 Fussál az udvaron 4 kört!

 Futás ritmusváltásokkal 3 kör

 Futás irányváltoztatással 3 kör

 Ugrókötél áthajtás állóhelyben.

 Ugrókötél áthajtás haladással. /Tegyél meg 3 kört az udvaron!/

 Sétálj a családoddal a friss levegőn!

 A játszótéren játssz egy órát!



MATEMATIKA

Differenciált egyéni képességfejlesztés.

Sorozat szabályainak felismerése, alkalmazása.

Matematika tankönyv II. kötet 103-105. oldal feladatainak megoldása.

Matematika munkafüzet II. kötet 70-71. oldala./ Szorgalmi feladat./

TAT: Kitekintés a nagyobb számok felé, számolás, lépegetés a számegyenesen.

Matematika differenciált feladatlapok 53. oldala.




MAGYAR /OLVASÁS/

Szidnainé Csete Ágnes: Teknős apó.

Első olvasókönyvem 53. oldalán találhatjátok a szöveget.

A lassabban olvasó gyerekek az Én ábécém 113-114. oldalain gyakorolják az olvasást.

TAT:  Az ő-ű differenciálása. Betűsor, szósor olvasása.

Játékház Képes olvasókönyv 114. oldala




MAGYAR /ÍRÁS/

Szépen, helyesen! írásmunkafüzet 54-55. oldala. /Erről a két oldalról kérnék fotót!/

A  J- H nagybetűk írása, kapcsolása. Dolgozz pontosan!

TAT: Írott kisbetűs szavak írásának gyakorlása. Másold le a szavakat a füzetbe!

Írásmunkafüzet 32. oldala. /Erről küldjél fotót!/



KÖRNYEZETISMERET

Év végi összefoglalás.

A tanult ismeretek átfogó rendszerezése.

Környezetismeret tankönyv 64-65. oldalának elolvasása.

Munkafüzet 68-69. odalának feladatmegoldása. Erről szeretnék fotót kérni!



2020.05.29. PÉNTEK

MAGYAR /OLVASÁS/

A jegesmedvéről szóló szöveg olvasása.

Első olvasókönyvem 55. oldalán lévő feladatok megoldása.

A gyengébben olvasó tanulók az Én ábécém 115-116. oldaláig többször olvassák el a szavakat.

TAT: Értő olvasás gyakorlása. Kérdő mondatok olvasása.

Játékház feladatlapok 64. oldala.




MAGYAR /ÍRÁS/

Szépen, helyesen! írásmunkafüzet 56-57. oldal feladatainak megoldása.

Dolgozz pontosan! A L -Ly- D  nagybetűk írása, kapcsolása.

TAT: Írott kisbetűs szavak írásának gyakorlása.

Írásmunkafüzet 35. oldala.



MATEMATIKA

Év végi ismétlés. Ismétlés, rendszerezés.

Számok nagyságrendje, tulajdonságai. Relációk a 20-as számkörben.

Matematika tankönyv II. kötet 106-108. oldalainak feladatmegoldása. /Erről kérnék fotót!/

TAT: Ismétlés, rendszerezés.

A 10-es számkörben tájékozódás.

Írd le a füzetedbe a feladatokat! Számold ki!

Írd fel a füzetedbe!    Számonkérés

2+ 5=                3+ 4=                   7- 5=                      9- 7=

4+ 2=                5+ 4=                   8- 6=                      9- 4=

6+ 2=                8+ 2=                 10- 3=                    10- 5=

9+ 1=                7+ 3=                 10- 6=                    10- 2=



TESTNEVELÉS

Játssz a szabadban! Játszótéren vagy az udvaron.

Közös labdajátékok a családoddal. Játsszatok tollaslabdával!

Sétáljatok a családotokkal legalább egy órácskát.