2020.05.28. csütörtök 1.a Ének
Ismétlés, rendszerezés, gyakorlás
A rendkívüli intézmény látogatási szünet miatt létrehozott oldal.
2020. május 28., csütörtök
CSÜTÖRTÖK, 2020. MÁJUS 28.
Matematika
Mf:
72.-73.oldal feladatai
74.oldal/2. feladat ( Csak erről a feladatról szeretnék egy képet)
Olvasás:
A CSALÁD
Ok: 64. oldal Mesélj rólam című vers olvasása!
Mf: 35.oldal 1. feladat
Környezetismeret:
Mf: 50-51. oldal feladatai
Év végi felmérés
Mf: 52-53. oldal
( Ezt a két oldalt kérném lefotózni és elküldeni nekem a privát oldalamra!)
Határidő: 2020. május 29, (péntek 16:00)
Testnevelés:
Labdaséta.
Vegyél elő egy kislabdát , vagy üveggolyót, vagy kinder tojást,és egy kanalat!
Készíts egy akadálypályát!
Rakd bele a labdát a kanálba , majd teljesítsd az adott útvonalat úgy, hogy a labda ne essen ki a kanálból.
PÉNTEK, 2020.MÁJUS 29.
Matematika:
ÉV VÉGI FELMÉRÉS
Csak a feladatok sorszámát. a megoldásokat írják le a gyerekek!
Füzetbe írjátok : év végi felmérés
2.feladatnál a halmazok neve például lehet: páros- páratlan, egyjegyű-kétjegyű, O<10, 10<O,
3. feladatnál a műveletek felé írjátok oda az eredményt: 15
9 + 6
Határidő: 2020. május 31.
(vasárnap 16:00)
Írás:
Szépen, helyesen!
46.- 47.oldal feladatai
Matematika
Mf:
72.-73.oldal feladatai
74.oldal/2. feladat ( Csak erről a feladatról szeretnék egy képet)
Olvasás:
A CSALÁD
Ok: 64. oldal Mesélj rólam című vers olvasása!
Mf: 35.oldal 1. feladat
Környezetismeret:
Mf: 50-51. oldal feladatai
Év végi felmérés
Mf: 52-53. oldal
( Ezt a két oldalt kérném lefotózni és elküldeni nekem a privát oldalamra!)
Határidő: 2020. május 29, (péntek 16:00)
Testnevelés:
Labdaséta.
Vegyél elő egy kislabdát , vagy üveggolyót, vagy kinder tojást,és egy kanalat!
Készíts egy akadálypályát!
Rakd bele a labdát a kanálba , majd teljesítsd az adott útvonalat úgy, hogy a labda ne essen ki a kanálból.
PÉNTEK, 2020.MÁJUS 29.
Matematika:
ÉV VÉGI FELMÉRÉS
Csak a feladatok sorszámát. a megoldásokat írják le a gyerekek!
Füzetbe írjátok : év végi felmérés
2.feladatnál a halmazok neve például lehet: páros- páratlan, egyjegyű-kétjegyű, O<10, 10<O,
3. feladatnál a műveletek felé írjátok oda az eredményt: 15
9 + 6
Határidő: 2020. május 31.
(vasárnap 16:00)
Írás:
Szépen, helyesen!
46.- 47.oldal feladatai
2020. május 27., szerda
2020.05.27. szerda 1.b ének
Ismétlés, rendszerezés, gyakorlás
Ismétlés, rendszerezés, gyakorlás
Címkék:
1.b 2020-05-25_05-29,
Ének-zene
SZERDA, 2020. MÁJUS 27.
Matematika:
Tk: 106.oldal/ 1,2 feladatok
107.oldal/3. feladat
108.oldal/1.2.3. feladatok
109. oldal/ 1.2.3. feladatok
( A 108.-109. oldalról kérnék egy fotót)
Olvasás
Ok:62. oldal
Boriska fája.
Mf: 34.oldal/ 35. 36.feladatok
Írás.
Nagybetűs írásfüzetem
23.-24.-25.oldal feladatai
ÉV VÉGI FELMÉRÉS
SZÉPEN, HELYESEN!
86.-87. oldal
2.feladatnál vannak olyan nagybetűk, amiket még nem tanultunk ,de szerintem formájáról fogják tudni a gyerekek! A hívóképeken ,mikor tanultuk a betűket mindig mutattam milyen lesz a nagy nyomtatott párja!
4. feladatot nem kell megcsinálni ,azt nem pontozom.
10.Tollbamondás
Ezeket a szavakat kérném lediktálni!
tea,szőlő, osztály, szünidő,napernyő, papagáj, szappantartó
(Erről kérnék egy fotót a privát oldalamra!)
Határidő: 2020. május 29. 16:00
tudni a gyerekek!
2020. 05. 27 Szerda Angol nyelv
Kedves Gyerekek!
A munkafüzet 52. oldalán oldjátok meg a feladatot. (Rajzoljátok le a kedvenc állatotokat!)
A munkafüzet 54. oldalán kössétek az állatokat a megfelelő helyre. (Hol élnek az állatok?)
A képeket színezzétek ki!
Az eddig tanult dalok ismétlése, gyakorlása!
A munkafüzet 52. oldalán oldjátok meg a feladatot. (Rajzoljátok le a kedvenc állatotokat!)
A munkafüzet 54. oldalán kössétek az állatokat a megfelelő helyre. (Hol élnek az állatok?)
A képeket színezzétek ki!
Az eddig tanult dalok ismétlése, gyakorlása!
Címkék:
1.a 2020-05-25_05-29,
Angol nyelv
2020. május 26., kedd
KEDD, 2020.MÁJUS 26.
Matematika:
Tk. 100.oldal/1 feladat
101. oldal/ 3. feladat
Mf: 68.oldal / 1,2, feladat
69. oldal/ 1 feladat
Olvasás:
Tanév végi teljesítménymérés
( szövegértés)
Füzetbe írják fel a gyerekek: Tanév végi felmérés
Csak a feladatok sorszámát és a válaszokat kell leírni!
Határidő: 2020. május 29. ( péntek 16:00)
A fotókat a privát oldalamra kérném elküldeni!
Matematika:
Tk. 100.oldal/1 feladat
101. oldal/ 3. feladat
Mf: 68.oldal / 1,2, feladat
69. oldal/ 1 feladat
Olvasás:
Tanév végi teljesítménymérés
( szövegértés)
Füzetbe írják fel a gyerekek: Tanév végi felmérés
Csak a feladatok sorszámát és a válaszokat kell leírni!
Határidő: 2020. május 29. ( péntek 16:00)
A fotókat a privát oldalamra kérném elküldeni!
Írás:
Szépen, helyesen !
44. oldal- 45. oldal feladatai
Rajz:
Válasz ki egy félbevágott képet ragaszd fel egy rajzlapra , és rajzold meg a másik felét!
(Erről szeretnék kérni egy fotót!)
2020. május 25., hétfő
HÉTFŐ, 2020.MÁJUS 25.
Matematika.
Tk: 98.-99. oldal feladatai
Mf: 67. oldal feladatai
Füzetbe:
Tk: 101/4 feladat
Írjátok le a műveleteket,az eredményeket írjátok át színes ceruzával!
Címnek írjátok :Gyakorlás
( Csak a füzetképről kérnék egy fotót!)
Olvasás:
Ok: 58.-59.oldal
A ló-jó barát című szöveg olvasása.
Mf: 32.-33. oldal feladatai.
Írás:
Nagybetűs írásfüzet: 20.-21.-22. oldal feladatai.
Füzetbe:
Másold le az olvasókönyv 88.oldalán található verset!
Címnek írd fel:
másolás
nyári rajz
(részlet)
A nagybetűket amit még nem tanultunk írd kisbetűvel és írd át színes ceruzával! Készíts hozzá rajzot!
Szépen pontosan másolj, tartsd be a versformát!
Egy sorba annyit írj amennyi a versben is van! Osztályozni fogom!
Határidő :2020. május 29.( péntek 16:00)
(Erről kérnék egy fotót!)
Hf:
Szépen helyesen!
68.oldal / 2, 4, feladat
(Annyi szótagra lehet bontani a szavakat, ahány magánhangzó van benne! A magánhangzó, önmagában is állhat! Pl: autóbusz, a-u-tó-busz
( Erről a két feladatról szeretnék egy fotót kérni!)
Technika:
Közlekedés
Rajzold le a településeden megtalálható közlekedési táblákat!
Kérdezd meg szüleidet mit jelentenek a táblák és kikre vonatkoznak!
Matematika.
Tk: 98.-99. oldal feladatai
Mf: 67. oldal feladatai
Füzetbe:
Tk: 101/4 feladat
Írjátok le a műveleteket,az eredményeket írjátok át színes ceruzával!
Címnek írjátok :Gyakorlás
( Csak a füzetképről kérnék egy fotót!)
Olvasás:
Ok: 58.-59.oldal
A ló-jó barát című szöveg olvasása.
Mf: 32.-33. oldal feladatai.
Írás:
Nagybetűs írásfüzet: 20.-21.-22. oldal feladatai.
Füzetbe:
Másold le az olvasókönyv 88.oldalán található verset!
Címnek írd fel:
másolás
nyári rajz
(részlet)
A nagybetűket amit még nem tanultunk írd kisbetűvel és írd át színes ceruzával! Készíts hozzá rajzot!
Szépen pontosan másolj, tartsd be a versformát!
Egy sorba annyit írj amennyi a versben is van! Osztályozni fogom!
Határidő :2020. május 29.( péntek 16:00)
(Erről kérnék egy fotót!)
Hf:
Szépen helyesen!
68.oldal / 2, 4, feladat
(Annyi szótagra lehet bontani a szavakat, ahány magánhangzó van benne! A magánhangzó, önmagában is állhat! Pl: autóbusz, a-u-tó-busz
( Erről a két feladatról szeretnék egy fotót kérni!)
Technika:
Közlekedés
Rajzold le a településeden megtalálható közlekedési táblákat!
Kérdezd meg szüleidet mit jelentenek a táblák és kikre vonatkoznak!
Heti tananyag 1.b osztály 2020.05.25.-2020.05.05.29.
HETI TANANYAG
1.b osztály, 2020.05.25.-2020.05.29.
Az év végi olvasás felmérő lapokat, és a matematika felmérő lapokat kérném
május 29-ig oldjátok meg, kérem küldjetek róla fotókat. Akiknek erre nincs lehetősége, akkor kérem hozzátok el nekem! Köszönöm az együttműködést.
NAGYON FONTOS! A gyerekeket értékelnem kell.
Köszönöm a segítségeteket! Mindenkinek sikeres munkát kívánok!
2020.05.25. HÉTFŐ
MATEMATIKA:
A húsz
mennyiségi, alaki felismerése, helye a számegyenesen.
A húsz szomszédjai, tulajdonságai, relációk.
Matematika tankönyv
II. kötet 96-97. oldal feladatainak megoldása.
Matematika munkafüzet
II. kötet 66-67. oldalának feladatmegoldása.
TAT: Űrtartalom
meghatározása, folyadék mérése. A liter megismerése.
Matematika
differenciált feladatlapok 64. oldala
MAGYAR/OLVASÁS/
Szidnainé Csete Ágnes
nyomán: A róka
Első olvasókönyvem 50.
oldalán találod a szöveget.
A róka jellemző
tulajdonságai. 50. oldal 3. feladat megoldása.
A füzetbe másold le a
róka tulajdonságait! Erről kérnék fotót.
A gyengébben olvasó
tanulók az Én ábécém 110-111. oldaláig gyakorolják az olvasást.
TAT: Új betű
megismerése: gy; Szósor, mondatok olvasása.
Játékház Képes
olvasókönyv 111. oldala
TESTNEVELÉS
CÉLBADOBÓS JÁTÉK.
Leüthetünk
labdákkal konzervdobozokat, sörös flakonokat, célozhatunk zoknival, kis
labdával.
Számold meg, hány dobással tudtad az összes
dobozt ledobni. Erről küldjél fotót!
MAGYAR /ÍRÁS/
SZÉPEN, HELYESEN! írásmunkafüzet 50-51. oldalainak
feladatmegoldása.
Az E-É nagybetűk írása, kapcsolása. Dolgozz pontosan!
TAT: Írott kisbetű
alakítása: gy
Játékház –
Betűtanítás 65. oldala. Írjátok le a szavakat a füzetbe!
TECHNIKA
Színes szélforgó készítése.
Az általad elkészített munkáról kérnék egy fotót!
2020.05.26.
Kedd
MATEMATIKA
Számolás a 20-as
számkörben. Szöveges feladatok megoldása.
Számolási rutin
fejlesztése.
Matematika tankönyv II.
kötet 98-99. oldal feladatmegoldásai.
Matematika munkafüzet
II. kötet 68-69. oldal feladatmegoldásai.
TAT: Számolás 10-es
számkörben. Mit mivel mérünk?
Matematika
differenciált feladatlapok 61. oldala /Erről
kérnék fotót!/
MAGYAR /OLVASÁS/
Első olvasókönyvem 52. oldalának
olvasása.
Mosonyi Aliz: Az őz
és Zelk Zoltán: Hova futsz te kicsi őz? című vers olvasása.
A lassabban olvasó gyerekek az Én ábécém 112-113. oldaláig
gyakorolják az olvasást.
TAT: A gy betű
gyakorlása. Betűsor, szósor, mondatok olvasása.
Képes olvasókönyv 112.
oldala
MAGYAR /ÍRÁS/
SZÉPEN, HELYESEN! írásmunkafüzet 52-53. oldal feladatainak
megoldása.
Az I- Í- K nagybetűk
írása, kapcsolása. Dolgozz pontosan!
TAT: Az írott kis betűs
szavak írásának gyakorlása. A gy betűs szavak írása a füzetbe.
Játékház
– Betűtanítás 66. oldala. /Erről kérnék fotót!/
TESTNEVELÉS
Sportolj a szabadban!
Fussál 3 kört ritmus –
és irányváltoztatással. Figyelj a légzésre!
Magas térdemeléssel
futás 3 kör
Magas sarokemeléssel
futás 3 kör
Oldalazó futás 3 kör
Futás malomkörzéssel 3
kör
Indiánszökdelés 3 kör
RAJZ
Tavasztündér rajzolása, festése.
Használd a fantáziádat!
Most is küldök mintát. A mintától el lehet térni.
Az általatok
elkészített munkáról kérnék fotót!/ Határidő: 2020.05.28. /Csütörtök/
2020.05.27. SZERDA
ERKÖLCSTAN 1.a,b osztály
Mások, máshol. Az
egyéni különbözőségek körülményekben, szokásban, ízlésben.
RAJZOS FELADAT: ajándék
tervezése távol, más körülmények között élő gyerekeknek.
Használd a
fantáziádat! Az általam küldött mintától el lehet térni.
Az általatok elkészített
ajándékról kérnék fotót!
MATEMATIKA
Differenciált egyéni
képességfejlesztés.
A 20-as számkörben
szerzett ismeretek megszilárdítása, elmélyítése.
Matematika tankönyv II. kötet 100-102. oldalának
feladatmegoldása.
Ki(s)számoló 55. oldala. Műveletek gyakorlása 20-ig.
TAT: Hosszúságméréssel
kapcsolatos feladatok.
Matematika differenciált feladatlapok 62. oldala.
TESTNEVELÉS
UGRÓISKOLA
Rajzolj
a földre három kockát egymás után, melybe belefér mindkét lábad.
Rajzolj
utána kettőt, majd egyet és újra kettőt.
Fogj
egy kisebb kavicsot. Ezt a kavicsot először dobd az első négyzetbe, majd
féllábbal ugorj utána.
Vedd fel a követ úgy, hogy a másik lábad ne érjen le a földre.
Vedd fel a követ úgy, hogy a másik lábad ne érjen le a földre.
Majd
a második négyzetbe dobod a kavicsot, ugorj utána fél lábon.
És
így tovább. A kettős négyzetbe mindkét terpesztett lábbal egyszerre kell
ugrani,
az
utolsó előtti négyzetet viszont ki kell hagyni. Ha a végére értél, ugrásból meg
kell fordulnod,
és
kavics nélkül visszafelé is végig kell ugrálni a mezőket.
Ha
nem a megfelelő négyzetbe sikerült dobni a követ vagy ugrás közben a lábad
leért, vagy a vonalra
léptél, vagy az utolsó előtti négyzetet bármilyen módon megsérted, elölről kell kezdeni, vagy a
következő gyermek folytatja a játékot. A tiltott mező neve pokol.
léptél, vagy az utolsó előtti négyzetet bármilyen módon megsérted, elölről kell kezdeni, vagy a
következő gyermek folytatja a játékot. A tiltott mező neve pokol.
A
játékot nehezíteni lehet, ha az első sikeres teljesítés után keresztbe tett
lábbal vagy guggolva
kell
végig ugrálni a pályát.
Jó játékot kívánok! Az
elkészítéshez küldök mintát. Küldjél fotót vagy videót a játékról!
2020.05.28. CSÜTÖRTÖK
TESTNEVELÉS
Sportolj a
szabadban!
Fussál az udvaron 4 kört!
Futás ritmusváltásokkal 3 kör
Futás irányváltoztatással 3 kör
Ugrókötél áthajtás állóhelyben.
Ugrókötél áthajtás haladással. /Tegyél meg 3
kört az udvaron!/
Sétálj
a családoddal a friss levegőn!
A játszótéren játssz
egy órát!
MATEMATIKA
Differenciált egyéni
képességfejlesztés.
Sorozat szabályainak
felismerése, alkalmazása.
Matematika tankönyv
II. kötet 103-105. oldal feladatainak megoldása.
Matematika munkafüzet
II. kötet 70-71. oldala./ Szorgalmi feladat./
TAT: Kitekintés a
nagyobb számok felé, számolás, lépegetés a számegyenesen.
Matematika
differenciált feladatlapok 53. oldala.
MAGYAR /OLVASÁS/
Szidnainé Csete
Ágnes: Teknős apó.
Első olvasókönyvem 53. oldalán
találhatjátok a szöveget.
A lassabban olvasó gyerekek az Én ábécém 113-114. oldalain
gyakorolják az olvasást.
TAT: Az ő-ű differenciálása. Betűsor, szósor olvasása.
Játékház Képes olvasókönyv 114. oldala
MAGYAR /ÍRÁS/
Szépen, helyesen!
írásmunkafüzet 54-55. oldala. /Erről a két
oldalról kérnék fotót!/
A J- H nagybetűk írása, kapcsolása. Dolgozz
pontosan!
TAT: Írott kisbetűs
szavak írásának gyakorlása. Másold le a szavakat a füzetbe!
Írásmunkafüzet 32. oldala. /Erről
küldjél fotót!/
KÖRNYEZETISMERET
Év végi összefoglalás.
A tanult ismeretek
átfogó rendszerezése.
Környezetismeret
tankönyv 64-65. oldalának elolvasása.
Munkafüzet 68-69.
odalának feladatmegoldása. Erről szeretnék
fotót kérni!
2020.05.29. PÉNTEK
MAGYAR /OLVASÁS/
A jegesmedvéről szóló szöveg olvasása.
Első olvasókönyvem 55. oldalán
lévő feladatok megoldása.
A gyengébben olvasó tanulók az Én ábécém
115-116. oldaláig többször olvassák el a szavakat.
TAT: Értő olvasás gyakorlása. Kérdő mondatok olvasása.
Játékház feladatlapok
64. oldala.
MAGYAR /ÍRÁS/
Szépen, helyesen!
írásmunkafüzet 56-57. oldal feladatainak megoldása.
Dolgozz pontosan! A L
-Ly- D nagybetűk írása, kapcsolása.
TAT: Írott kisbetűs
szavak írásának gyakorlása.
Írásmunkafüzet 35.
oldala.
MATEMATIKA
Év végi ismétlés. Ismétlés, rendszerezés.
Számok nagyságrendje, tulajdonságai. Relációk a
20-as számkörben.
Matematika tankönyv
II. kötet 106-108. oldalainak feladatmegoldása. /Erről
kérnék fotót!/
TAT: Ismétlés,
rendszerezés.
A 10-es számkörben
tájékozódás.
Írd le a füzetedbe a
feladatokat! Számold ki!
Írd fel a
füzetedbe! Számonkérés
2+ 5= 3+ 4= 7- 5= 9- 7=
4+ 2= 5+ 4= 8- 6= 9- 4=
6+ 2= 8+ 2= 10- 3= 10- 5=
9+ 1= 7+ 3= 10- 6= 10- 2=
TESTNEVELÉS
Játssz a szabadban!
Játszótéren vagy az udvaron.
Közös labdajátékok a
családoddal. Játsszatok tollaslabdával!
Sétáljatok a
családotokkal legalább egy órácskát.
Címkék:
1.a b Erkölcstan,
1.b 2020-05-25_05-29,
1.b osztály
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)