2020. március 26., csütörtök

CSÜTÖRTÖK 2020. MÁRCIUS 26.

Matematika:

Tk.: 51.oldal/ 1, 2,3,4 
Mf.: 34. oldal/ 1,2,3,4 ( 4-es feladatról kérek egy fotót)
        35. oldal/ 1, 2,3,4,

Olvasás:
Első olvasókönyvem :12-13.oldal
Az egerek meg a macska. című mese elolvasása.

Olvasásfüzet : 8. oldal/1,2,3
Hf:: olvasásfüzet 9. oldal 4,5 ( erről kérnék fotót)

Ha már többször elolvastátok a mesét akkor szívesen megnézném a videó felvételt amit a saját messenger oldalamra küldjetek már el! Így a hangos olvasást is tudom értékelni ( 4-5 mondat elolvasása elég, persze az egészet is szívesen meghallgatom!!!!!!!)

Környezetismeret:
Mf: 38-39- oldal( 39/5 feladatról kérnék fotót) 

Testnevelés:
Ugrókötelezés gyakorlása állóhelyben.
Próbáljatok meg az ugrókötelet fél perc alatt minél többször folyamatosan végrehajtani! 
Kérném egy lapra leírni és elküldeni nekem , hogy hányszor sikerült az ugrókötelet áthajtani!
Ha nincs ugrókötél akkor csak sima felugrást számoljatok!

PÉNTEK, 2020. MÁRCIUS 27.

Matematika.:
A kiszámolóban visszamenőleg a 1.- 35.-ig oldalig bármit gyakorolhattok!!

Írás:
Gyöngybetűk:81.oldal/1,2,3,4 feladata
Szépen helyesen !17.oldal ( 4-es feladatról kérnék fotót!)

JÓ MUNKÁT KÍVÁNOK ÉS KITARTÁST!




2020.03.26. csütörtök 1.a ének

Énekeld a következő dalokat!
Bújj, bújj, zöld ág; Iglice szívem...; Éliás Tóbiás..; Aki nem lép egyszerre..
Járj körben, menetelj és tapsolj egyenletesen TÁ-kat a dalokhoz!
Az új dal alábbi linken található: Ctrl + kattintás a bal egérrel a linkre, vagy kijelölni a linket és másolni - beilleszteni a youtube címsorába!
Hold, hold fényes lánc..
Hallgasd meg többször, majd énekeld vele, utána próbáld egyedül zene nélkül!

2020. március 25., szerda

2020.03.25.  szerda 1.b- Ének
Énekeld a következő dalokat!
Bújj, bújj, zöld ág; Iglice szívem...; Éliás Tóbiás..; Aki nem lép egyszerre..
Járj körben, menetelj és tapsolj egyenletesen TÁ-kat a dalokhoz!
Az új dal alábbi linken található: Ctrl + kattintás a bal egérrel a linkre, vagy kijelölni a linket és másolni - beilleszteni a youtube címsorába!
Hold, hold fényes lánc..
Hallgasd meg többször, majd énekeld vele, utána próbáld egyedül zene nélkül!
SZERDA, 2020. MÁRCIUS 25.

Olvasás:
Első olvasókönyvem:10. oldal
Donászy Magda: Hóvirág c. vers
olvasása.
MF.:7. oldal /18-as feladat
Használd a mellékletet.

Írás:
Szépen helyesen!16. oldal.

Matematika:
TK.:49:old./1,2,3
       50.old./1,2,3,4
Mf.:32.oldal/1,2,3,4
       33.oldal/1,2,)

 

2020.03.25.Szerda Angol nyelv

Feladat: Szülinapi meghívó készítése és az eddig tanult dalok ismétlése.

2020. március 24., kedd

KEDD, 2020. MÁRCIUS 24.

Matematika:

Számolás 0-tól 13-ig
Tk. 46.oldal/1,2,3
       47. oldal/1,2,3 (2. feladatról fotót kérnék!)
       48.oldal/1,2

Hf.: Tk:48. oldal/3,4( szintén fotót kérnék)

Olvasás:
Az én ábécém 128-129.oldal
Móra Ferenc. Zengő ABC című vers  olvasása.
3x elolvasni!!!
( Ezzel ezt a könyvet befejeztük, jöhet Az olvasókönyv!!!)

Írás:
Gyöngybetűk 80.oldal, a kis írott ábécé.
Másold le!
( Fotózd be, mert osztályozni fogom!)

Rajz:
Hóvirág rajzolása, színezése vagy festése ( ha van vízfesték, tempera.)Mindegy milyen nagyságú!
(Erről is fotót kérnék , hogy értékelni tudjam!) A kép csak minta, el lehet térni tőle!

Testnevelés :Egyensúlyozó járás.
Próbálj végig menni például a földre lefektetett szalagon ,a szőnyeg szélén , hogy ne lépj le róla!

2020. március 23., hétfő



HÉTFŐ március 23.

Matematika:
Számolás 0-tól 13-ig
Összeadás és kivonás tízesátlépés nélkül.
Tk. II. 44.-45 oldal.
Mf. 30-31. oldal
 Hf: Kiszámoló : 39. oldal 1-2-3-4- es feladat.
(Kérem befotózni nekem a házi feladat képét a zárt csoportba)

Olvasás:
Az w,W, q, Q megismerése.
Az én ábécém :126-127.oldal

Írás:
 Az w, Q írása, kapcsolása.
Gyöngybetűk: 79.oldal
Hf: Kisbetűs írásfüzetem: 50.oldal.
( Kérem befotózni a házi feladatot a zárt csoportunkba.) 

Technika:
Otthonunk tárgyai, anyagai.Rajzold le a szobádat, benne a tárgyakkal!
Szívesen fogadom az alkotásokról készült fotókat , a csoportunkba.

Testnevelés:
Egyensúlyozó járás. A mérlegállás próbálgatása.




2020.03.23- 2020.03.27. 1.b osztály

2020.03.23. Hétfő
Matematika: Számfogalom bővítése 20-ig. Számjegyek felismerésének gyakoroltatása. Számok írása, olvasása 20-ig. A kétjegyű számok értelmezése.Tankönyv II. 14-15.oldala. Munkafüzet II. 11-12.old. TAT: A 8-as számkép kialakítása.

Magyar irodalom: Olvasás, szövegértés. A ty, Ty megismerése. Az én ábécém 118-119.oldala.TAT: Mondat-kép egyeztetése, szósor olvasása.

Testnevelés: Bemelegítő futás játékos feladatokkal. Labdajátékok. Fogójátékok.

Magyar nyelvtan: A ty írása, kapcsolása. gyöngybetűk 75.oldala. A kis füzetbe a 3.és 4. feladat lemásolása. TAT: Írott kisbetűk gyakorlása.

Technika: Ünnepek a családban. Fogalmak: vendég, teríték. Munkamegosztás a családban. Szalvéta hajtogatása, papíralátét készítése. Szituációs játékok: " babavendégség". Viselkedés, udvariasság.

2020.03.24. Kedd
Matematika: Számfogalom bővítése 20-ig. Számszomszédok. Páros és páratlan számok helye a számegyenesen. Matematika tankönyv II. 17-18.oldala. Matematika munkafüzet 13.oldala. TAT: A 8 bontása tárgyakkal, rajzos formában, színezéssel. Lejegyzés összeg alakban.

Magyar irodalom: Weöres Sándor: Bodri- versmondás gyakorlása. Mondatok alkotása. Olvasás gyakorlása az én ábécém 118-119.oldal. Az én ábécém munkafüzet 66.oldalának megoldása. TAT: Sz-s differenciálása. Szósor olvasása.

Magyar nyelvtan: Kisbetűs írásfüzetem 46.oldala. Kis írás füzetbe nyomtatott szavak másolása a tankönyvből. Szavak tollbamondása a füzetbe. TAT: Írásgyakorlatok a füzetbe, sz-s gyakorlása.

Testnevelés: Finom motorikát és dinamikus egyensúlyozást fejlesztő gyakorlatok. Célbadobás.
Labdajátékok, futás, ugrókötéláthajtás.

Rajz: Itt a tavasz! Tavaszi táj rajzolása, színezése.

2020.03.25. Szerda
Erkölcstan: Megbántottság, konfliktus elkerülése, hazugság. Bálint Ágnes: Mazsola című mese meghallgatása. Fűzzetek gyöngysort! Az én világom 46-47.oldala.

Matematika: A tizenegy számszomszédai, tulajdonságai, relációk. Matematika tankönyv II. 22-23.oldala, matematika munkafüzet II. 14-15.oldala.
TAT: Számok írása, olvasása. Számszomszédok 7,8 esetében, a páros és páratlan meghatározása. Összeadás, kivonás az 5-ös számkörben.

Testnevelés: Finom motorikát és dinamikus egyensúlyozást fejlesztő gyakorlatok. Szabadulás a labdától című játék. Futóállóképesség fejlesztése 5-6 perc. Labdajátékok, fogójátékok, célbadobás.

2020.03.26. Csütörtök
Testnevelés:Erőfejlesztés: vállöv- és törzsizmok erősítése. Labdajátékok, futball, futóállóképesség fejlesztése.

Matematika: Számolás 0-tól 11-ig. Összeadás és kivonás tízesátlépés nélkül. Matematika tankönyv II. 24.oldal. Tízesátlépés nélküli összeadás: a 11 bontása 3 tagra úgy, hogy az első két tag összege 10.
TAT: A 9 elemű halmaz létrehozása hozzáadással, elvétellel. Relációk mennyiségek között.

Magyar irodalom: Az ly, Ly megismerése. Az én ábécém 120.oldala. Az én ábécém munkafüzet 67.oldala.TAT: Zöngés-zöngétlen megkülönböztetése. Betűsor olvasása.

Magyar nyelvtan: A ly írása, kapcsolása. Gyöngybetűk 76.oldala.TAT: Hanganalízis sz-z szóban, írásban. Írott kisbetűk írásának gyakorlása.

Környezetismeret: A tavasz évszak jellemzői. Munkafüzet 48-49.oldala, tankönyv 44-45.oldala.

2020.03.27. Péntek
Magyar irodalom: Olvasás, szövegértés. Szövegfeldolgozás: Hópehely csillagok. Az én ábécém 121.oldala, az én ábécém munkafüzet 68.oldala. TAT: Szótagolás, értő olvasás. Sz-s differenciálása.

Magyar nyelvtan: Ly betűs szavak gyűjtése, másolása. Kisbetűs írásfüzetem 47.oldala.
TAT: Írott kisbetűk írásának gyakorlása. Másolás, tollbamondás.

Matematika: Számolás 11-ig. Összeadás tízesátlépéssel, összeadások lejegyzése képről. Nyitott mondatok bontott alakú számokkal. Matematika tankönyv II. 25-26.oldala.
TAT: Mennyiség leképezése a 9-es számjegy megismerése, a 9-es számkép kialakítása eszközzel. 9 helye a számsorban, 9 írása.

Testnevelés: Célba dobás. Bemelegítő futás feladatokkal. Labda játékok: bombázó, szabadulás a labdától.




2020.03.23. hétfő 1.a és 1. b ének
Énekeld az alábbi dalokat! Tapsolj hozzá egyforma tá-kat!
Iglice szívem
Éliás Tóbiás
Az új dal következik! Hallgasd meg többször, majd énekeld vele! Menetelj, körbe-körbe éneklés közben úgy, mint a katonák, szép egyforma lépésekkel! Aki nem lép egyszerre...