2020.03.23. Hétfő
Matematika: Számfogalom bővítése 20-ig. Számjegyek felismerésének gyakoroltatása. Számok írása, olvasása 20-ig. A kétjegyű számok értelmezése.Tankönyv II. 14-15.oldala. Munkafüzet II. 11-12.old. TAT: A 8-as számkép kialakítása.
Magyar irodalom: Olvasás, szövegértés. A ty, Ty megismerése. Az én ábécém 118-119.oldala.TAT: Mondat-kép egyeztetése, szósor olvasása.
Testnevelés: Bemelegítő futás játékos feladatokkal. Labdajátékok. Fogójátékok.
Magyar nyelvtan: A ty írása, kapcsolása. gyöngybetűk 75.oldala. A kis füzetbe a 3.és 4. feladat lemásolása. TAT: Írott kisbetűk gyakorlása.
Technika: Ünnepek a családban. Fogalmak: vendég, teríték. Munkamegosztás a családban. Szalvéta hajtogatása, papíralátét készítése. Szituációs játékok: " babavendégség". Viselkedés, udvariasság.
2020.03.24. Kedd
Matematika: Számfogalom bővítése 20-ig. Számszomszédok. Páros és páratlan számok helye a számegyenesen. Matematika tankönyv II. 17-18.oldala. Matematika munkafüzet 13.oldala. TAT: A 8 bontása tárgyakkal, rajzos formában, színezéssel. Lejegyzés összeg alakban.
Magyar irodalom: Weöres Sándor: Bodri- versmondás gyakorlása. Mondatok alkotása. Olvasás gyakorlása az én ábécém 118-119.oldal. Az én ábécém munkafüzet 66.oldalának megoldása. TAT: Sz-s differenciálása. Szósor olvasása.
Magyar nyelvtan: Kisbetűs írásfüzetem 46.oldala. Kis írás füzetbe nyomtatott szavak másolása a tankönyvből. Szavak tollbamondása a füzetbe. TAT: Írásgyakorlatok a füzetbe, sz-s gyakorlása.
Testnevelés: Finom motorikát és dinamikus egyensúlyozást fejlesztő gyakorlatok. Célbadobás.
Labdajátékok, futás, ugrókötéláthajtás.
Rajz: Itt a tavasz! Tavaszi táj rajzolása, színezése.
2020.03.25. Szerda
Erkölcstan: Megbántottság, konfliktus elkerülése, hazugság. Bálint Ágnes: Mazsola című mese meghallgatása. Fűzzetek gyöngysort! Az én világom 46-47.oldala.
Matematika: A tizenegy számszomszédai, tulajdonságai, relációk. Matematika tankönyv II. 22-23.oldala, matematika munkafüzet II. 14-15.oldala.
TAT: Számok írása, olvasása. Számszomszédok 7,8 esetében, a páros és páratlan meghatározása. Összeadás, kivonás az 5-ös számkörben.
Testnevelés: Finom motorikát és dinamikus egyensúlyozást fejlesztő gyakorlatok. Szabadulás a labdától című játék. Futóállóképesség fejlesztése 5-6 perc. Labdajátékok, fogójátékok, célbadobás.
2020.03.26. Csütörtök
Testnevelés:Erőfejlesztés: vállöv- és törzsizmok erősítése. Labdajátékok, futball, futóállóképesség fejlesztése.
Matematika: Számolás 0-tól 11-ig. Összeadás és kivonás tízesátlépés nélkül. Matematika tankönyv II. 24.oldal. Tízesátlépés nélküli összeadás: a 11 bontása 3 tagra úgy, hogy az első két tag összege 10.
TAT: A 9 elemű halmaz létrehozása hozzáadással, elvétellel. Relációk mennyiségek között.
Magyar irodalom: Az ly, Ly megismerése. Az én ábécém 120.oldala. Az én ábécém munkafüzet 67.oldala.TAT: Zöngés-zöngétlen megkülönböztetése. Betűsor olvasása.
Magyar nyelvtan: A ly írása, kapcsolása. Gyöngybetűk 76.oldala.TAT: Hanganalízis sz-z szóban, írásban. Írott kisbetűk írásának gyakorlása.
Környezetismeret: A tavasz évszak jellemzői. Munkafüzet 48-49.oldala, tankönyv 44-45.oldala.
2020.03.27. Péntek
Magyar irodalom: Olvasás, szövegértés. Szövegfeldolgozás: Hópehely csillagok. Az én ábécém 121.oldala, az én ábécém munkafüzet 68.oldala. TAT: Szótagolás, értő olvasás. Sz-s differenciálása.
Magyar nyelvtan: Ly betűs szavak gyűjtése, másolása. Kisbetűs írásfüzetem 47.oldala.
TAT: Írott kisbetűk írásának gyakorlása. Másolás, tollbamondás.
Matematika: Számolás 11-ig. Összeadás tízesátlépéssel, összeadások lejegyzése képről. Nyitott mondatok bontott alakú számokkal. Matematika tankönyv II. 25-26.oldala.
TAT: Mennyiség leképezése a 9-es számjegy megismerése, a 9-es számkép kialakítása eszközzel. 9 helye a számsorban, 9 írása.
Testnevelés: Célba dobás. Bemelegítő futás feladatokkal. Labda játékok: bombázó, szabadulás a labdától.