2020. április 2., csütörtök

CSÜTÖRTÖK, 2020. ÁPRILIS 2.

Matematika

Tk. 57./1,2,3
      58./1,2,3,4
( A 58/1 feladatról a fotót a SAJÁT PRIVÁT OLDALAMRA KÜLDJÉTEK,
ne a megalakult csoportba)

Mf.: 38./1, 2, 3, 4
        39/1
( A 39/ 1 feladatról a fotót a SAJÁT PRIVÁT OLDALAMRA KÜLDJÉTEK,
ne a megalakult csoportba)


Olvasás
Első olvasókönyvem 18.oldal
A telhetetlen kutya ( rövidített változat)
18/ 2 feladat ( kapzsi, mohó, buta, irigy, jószívű, telhetetlen)

Olvasásmunkafüzet
11/ 14 feladat ( ide kell leírni amiket aláhúztál az olvasókönyvben.
11/16 feladat
12/17 feladat


Környezetismeret:
Tk : 44-45 Beszéljétek meg a szüleiddel a tk. feladatait
Mf : 48-49. oldal
( Erről is kérnék fotót a csoportba!

Testnevelés
Ugróiskola rajzolása az udvaron.

PÉNTEK, 2020. ÁPRILIS 3.

Matematika
Tk. 59/1, 2,3,4
Mf./ 2,3

Írás
Szépen, helyesen!
19/ 1,2,3,4,5 feladat
Hf : Keresd meg az állatok neveit a betűhálóban, és írd le a füzetbe!
 Írd fel:  házi feladat
( Fotót kérek erről is, de majd pénteken)





2020.04.02. csütörtök 1.a Ének

Gyakorold az eddig tanult dalokat, énekeld és tapsold közben a ritmusát, majd az egyenletes TÁ-kat, utána pedig tapsolj hozzá TÁ szün-t.

2020. április 1., szerda

SZERDA, 2020. ÁPRILIS 1.

Olvasás
Első olvasókönyvem 16.oldal
Ki az okosabb? című mese olvasása (3x)
16/4 feladat. Beszéld meg a szüleiddel mit jelent az itt olvasható közmondás!!!

Első olvasókönyvem 17.oldal
A török és a tehenek című vers.
Tk 17/1
Munkafüzet: 11/13.

A verset meg kell tanulni és videón elküldeni nekem a saját oldalamra!
Határidő:2020.április 10. ( pont annyi nap ahány versszakból áll, van idő megtanulni, és szerintem a gyerekek ismerik!)

Írás:
 Gyöngybetűk
83-84 oldal
(Erről kérnék fotót!)

Matematika:
Tk: 55.oldal / 1,2,3
       56.oldal/ 1, 2,3,4
Hf: A füzetbe lemásolni a Tk: 55.oldal/2. feladatát!
Füzetbe lemásolni a 2.feladatot ( erről kérnék egy fotót!)


2020.04.01. szerda 1.b Ének

Gyakorold az eddig tanult dalokat, énekeld és tapsod közben a ritmusát, majd az egyenletes TÁ-kat, utána pedig tapsolj hozzá TÁ szün-t.

2020.04.01. Szerda Angol nyelv

A következő feladatokat oldjátok meg:

A tankönyv 46. oldal képei alapján rajzold le a füzetedbe a 3 ajándéktárgyat, amelyeket Harry kaphatott a születésnapjára. (What's Harry's present?)

A tankönyv 47. oldal képei alapján rajzold le a füzetedbe, hogy Annának melyek a kedvenc szülinapi ételei? (What's Anna's favourite food?)

Szülinapi dal ismétlése és a születésnappal kapcsolatos szavak ismétlése!

2020. március 31., kedd

KEDD, 2020. MÁRCIUS 31.

Matematika
Tk. 54/1,2,3
Hf: A Tk. 54./2 feladatát a füzetbe lemásolni.
       Középre írjátok fel : Házi feladat
       Az eredményeket pedig írjátok át színes ceruzával!
       ( Erről kérnék egy fotót!)

Olvasás
Első Olvasókönyvem(EOK) 15.oldal
Az oroszlán és az egér. című mese
15./1,2,3,4 feladat.
Olvasásfüzet
10/8,9,10,11


Írás:
Másold le a szó szerkezeteket a füzetbe és rajzolj hozzá!
Címnek írd fel :számonkérés
A négyzeteket nem kell megrajzolni!
( Erről is fotót kérnék, mert osztályozni szeretném!)


Rajz
Hasonló a tegnapi technika feladathoz!
Tervezd meg a reggelidet, vagy ebédedet, vagy vacsorádat, amelyiket szeretnéd!
Rajzolhatsz, ragaszthatsz, vághatsz ki újságból, színes papírból formákat .ételek képét!
Mintát most is küldök ,de ettől el lehet térni!!Rajzlapra rajzolj nem muszáj színes papírra!

(Erről is kérnék fotót! Határidő péntek 16:00)


2020. március 30., hétfő

2020. 03. 30. hétfő 1.a és 1.b ének
Ismétlés, gyakorlás!
Énekeld az eddig tanult dalokat, tapsolj hozzá egyenletes TÁ-kat!
HÉTFŐ, 2020. MÁRCIUS 30.

Matematika:
Tk: 52.-53.-oldal
Mf.:36.oldal/1,2,3.4 feladat
       37.oldal/ 1,2,3,feladat ( 3. feladatról kérnék egy fotót!)

Olvasás:
Első olvasókönyvem(EOK) 14. oldal
A TEVE ÉS AZ EGÉRKE című mese olvasása.
Gyakorold a pontos olvasást!!!!!!
Mf: 9.oldal/6,7 feladat.

Írás:
Gyöngybetűk :82. oldal
Szépen, helyesen! 18.oldal
(A 18/5-s feladat szópárjait a füzetbe is másolják le, és erről kellene egy fotót küldeni)
Gyakorlás (ezt írják címnek a füzetbe, kötőjellel írják egymás alá a szópárokat)
pl :  köt- köd
      tárta- dárda,  és így tovább

Technika:
Egészséges táplálkozás
Készítsetek egészséges szendvicset vagy bármilyen egészséges ételt.
Díszítsétek kedvenc zöldségekkel, gyümölcsökkel, felvágottal!
Mintát küldök, de a saját fantáziátokra bízom, hogy milyen alkotások születnek.
Beküldési határidő:Április 3., péntek 16:00, fotót kérnék, osztályozni fogom!


Testnevelés:
Helyből távolugrás.
Mérőszalag segítségével szeretném kérni lemérni a távolságot!
Számonkérés: befotózni a számot amennyit ugrott.
Beküldési határidő: Április 3. péntek 16:00
JÓ MUNKÁT KÍVÁNOK.KITARTÁST, VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!😃😍

Heti tananyag 1.b osztály 2020.03.30-2020.04.03.

2020.03.30.Hétfő
Matematika: Számolás 0-tól 11-ig. Kivonás tízes átlépéssel. Matematika tankönyv II. kötet 27-28. oldala. Műveletvégzés a 11-es számkörben. Szöveges feladatok értelmezése, megoldása. Tízes átlépés gyakoroltatása. Nyitott mondatok bontott alakú számokkal. TAT: Mennyiségek, számképek, számjegyek sorba rendezése, a 9 helye a számsorban. A 9 írása a füzetbe.

Magyar irodalom: Az x betű megismerése. Hang és betű egyeztetése. Szavak, mondatok olvasása. Betűsorból ismert betűk megkeresése. Az én ábécém 122.oldala, az én ábécém munkafüzet 69.oldala. TAT: A g-k-d differenciálása. szósor olvasása, gyakorlása.

Testnevelés: Futó állóképesség fejlesztése 6-7 perc. Légzőgyakorlatok. Célba dobás. Ugrókötél áthajtás. Szökdelések. Labdajátékok.

Magyar nyelvtan: Az x írása, kapcsolása. Gyöngybetűk 77.oldala. Kisbetűs írásfüzetem 48.oldalán az x betű megírása. TAT: A g-k differenciálása. Írott kisbetűk másolása, gyakorlása.

Technika: Barátaink a növények. A növények életfeltételei. Fogalmak: természet, víz, talaj, fény.

2020.03.31. Kedd
Matematika: Számolás 0-tól 11-ig. Műveletek a 11-es számkörben tízes átlépéssel. Összeadás és kivonás gyakoroltatása. Matematika tankönyv II. kötet 29.oldala. Matematika munkafüzet II. kötet 16-17.oldala. TAT: A 9 bontása tárgyakkal, rajzos formában, színezéssel. Lejegyzés összeg alakban.

Magyar irodalom: Az y megismerése. Szósor olvasása. Az én ábécém 123. oldala, az én ábécém munkafüzet 69.oldala. TAT: Mondatalkotás eseményképről. Összefüggő szöveg olvasása. Közmondás értelmezése.

Magyar nyelvtan: Az y írása, kapcsolása. Gyöngybetűk 77.oldala. Kisbetűs írásmunkafüzetem 48.oldala. TAT: Szavak másolása, tollbamondás.

Testnevelés: Futóállóképesség fejlesztése 6-7 perces futás feladatok végzésével. Labdajátékok. célba dobás.

Rajz: Színes napirend készítése, színezése. Ábrázolt tevékenységek felismerése, megnevezése. Forma, körvonal, vonalhatár, háttér szavak jelentésének elmélyítése. Helyes olló-és ragasztóhasználat elsajátítása.

2020.04.01. Szerda
Erkölcstan 1.a b osztály: A szeretet megnyilvánulásai gesztusokban, tettekben, szavakban. Odafigyelés arra, hogy a pozitív érzéseinket kifejezzük. Beney Zsuzsa: Hogyan vártalak? Lukács Angéla: Csak egy van című versek meghallgatása. Milyen érzésekről szólnak? Az én világom tankönyv 48-49.oldala. Kreatív feladat: rajz vagy képmontázs alkotása a szeretetről.

Matematika: A tizenkettő mennyiségi, alaki felismerése, helye a számegyenesen. Számszomszédai. Matematika tankönyv II. 20-21.oldala. TAT: A 10 elemű halmaz létrehozása. Számkép kialakítása.

Testnevelés: Erőfejlesztés: vállöv-és törzsizmok erősítése. Futás játékos feladatok végrehajtásával, szökdeléses feladatok. Ugrókötél áthajtás haladással.

2020.04.02. Csütörtök
Testnevelés: Erőfejlesztés: vállöv-és törzsizmok erősítése. Szabadtéri játék- Frizbi- vetőmozdulat- dobókorong játék. Futás sarokemeléssel, térdemeléssel, oldalazó futás. Indián szökdelés.

Matematika: Számolás 0-tól 12-ig. Összeadás és kivonás tízes átlépés nélkül. Pótlások 12-es számkörben. Matematika tankönyv II. 32-33.oldala. Matematika munkafüzet II.kötet 20.oldala. TAT: Számok írása, olvasása, összehasonlítása. Számok helye a számegyenesen Számszomszédok 8,9,10 esetében. A páros és páratlan szám meghatározása.

Magyar irodalom: A dz,Dz, dzs, Dzs megismerése. Szavak, mondatok olvasása. Az én ábécém 124-125.oldala. TAT: Olvasás gyakorlása, szó-kép egyeztetése.

Magyar nyelvtan: A dz, dzs írása, kapcsolása. Gyöngybetűk 78.oldala. Nyomtatott és írott betűforma közti azonosság, különbség. TAT: Írott kisbetűk gyakorlása, másolása a füzetbe. Tollbamondás.

Környezetismeret: Közlekedés gyalog. A felelősségteljes és biztonságos gyalogos és kerékpáros közlekedés. A szabályok betartása. A gyalogosokra vonatkozó szabályok, alapvető táblák, jelzőlámpa ismerete. Környezetismeret tankönyv 56.57.oldala, munkafüzet 60-61.oldala.

2020.04.03. Péntek
Magyar irodalom: Olvasás gyakorlása, az eddig tanult betűk felismerése. Az én ábécém munkafüzet 70.oldala. TAT: Mondat-kép egyeztetése. Szósor olvasása.

Magyar nyelvtan: A dz, dzs írása, kapcsolása. Kisbetűs írásfüzetem 49.oldala. Szavak másolása a füzetbe. TAT: Írott kisbetűk gyakorlása, másolása. Tollbamondás.

Matematika: Számolás 0-tól 12-ig. Összeadás tízesátlépéssel. Műveletek lejegyzése képről. Matematika tankönyv II. 34.oldala, matematika munkafüzet II. 21-22.oldala. TAT: A 10 bontása tárgyakkal, rajzos formában színezéssel. Lejegyzés összeg alakban. Műveletfogalom elmélyítése 5-ös számkörben.

Testnevelés: Futóállóképesség fejlesztése 6-7 perc. Légzőgyakorlatok. Erőfejlesztés: vállöv-és törzsizmok erősítése. Frizbi- dobókorong játék a szabadban. Labdajátékok.